"Creëer een Business & Lifestyle waarin je nooit op vakantie hoeft"- Rob van den Borne

Hoeveel keuze heeft jouw klant?

De meeste ondernemers hebben een te groot aanbod

Vaak denken we; hoe meer des te beter maar dat is niet juist niet waar. Wanneer jouw potentiele klanten met jou in aanraking komen en een keuze willen maken om met jou samen te werken is het juist slim om een klein aanbod te hebben.

LESS = MORE

MINDER KEUZE IS BETER

Door juist minder keuze te bieden maak jij het jouw klant veel gemakkelijker. Een ander voordeel is dat je niet alles hoef te promoten met marketing. Je doet maar een paar dingen en dat zorgt voor rust en overzicht.

Angst om te verliezen

Ook nu weer geldt dat ondernemers dan denken dat ze (potentiele) klanten verliezen. De oplossing hiervoor is simpel; je gaat in gesprek met je klant en als blijkt dat jouw klant baat heeft bij een ander aanbod, dan dat op je site staat, kun je dit alsnog aanbieden. Simpel toch?

Wil je weten hoe je dit slim kunt aanpakken en toepassen, ga dan met mij in gesprek via dit formulier.

You must be logged into post a comment.