"Creëer een Business & Lifestyle waarin je nooit op vakantie hoeft"- Rob van den Borne

Blog

Het hoeft niet perfect te zijn

Perfectionisme leidt tot uitstel Natuurlijk wil je dat jouw marketingboodschap goed overkomt. Dat je artikelen op je site en je video’s met de juiste Nederlandse taal correct zijn geschreven. Soms kunnen er fouten worden gemaakt, dat kan door haast of gewoon omdat je het hebt gemist. Gisteren stond er een foutje in de titel van de […]

Welke taal spreekt jouw klant?

Welke woorden spreken jouw klanten? Wanneer je de “taal” spreekt van jouw ideale klanten maak je veel sneller een connectie. Het resultaat hiervan is dat je een veel hogere conversie krijgt tijdens je verkoopgesprekken. Het “connecten” is dus heel belangrijk. Schrijf op ! Tijdens de gesprekken met mijn klanten, en potentiele klanten, schrijf ik veel en maak […]

Hoe kom je met jouw klant in gesprek?

Gesprekken met klanten zijn goud waard Veel ondernemers missen contact met potentiele klanten. Vaak komt dit doordat de bezoeker van je website jouw contactgegevens slecht kan vinden. Een contactformulier kan hierbij helpen om meer gesprekken te krijgen met leads. Een groot voordeel van mensen die dit formulier invullen is dat zij extra moeite doen om met […]

Hoeveel keuze heeft jouw klant?

Post Image

De meeste ondernemers hebben een te groot aanbod Vaak denken we; hoe meer des te beter maar dat is niet juist niet waar. Wanneer jouw potentiele klanten met jou in aanraking komen en een keuze willen maken om met jou samen te werken is het juist slim om een klein aanbod te hebben. LESS = MORE […]

Wie is jouw Meest Ideale Klant?

Door te kiezen wordt je aantrekkelijk Wanneer je durft te kiezen voor 1 doelgroep en / of niche wordt je reuze interessant voor deze klanten. Je gaat ook beter communiceren want je wordt veel specifieker in je taalgebruik, of beter gezegd in hun taalgebruik. Deze klanten krijgen dan ook veel beter het gevoel dat jij […]

Durf jij te kiezen?

Kies voor jouw Meest Ideale Klant Veel ondernemers praten in hun marketingboodschap tegen iedereen want ze zijn er voor ‘iedereen’. Maar is dat wel zo effectief? Nee, natuurlijk niet. Ja, het is goed mogelijk dat je met jouw diensten iedereen kunt helpen met hetzelfde probleem, bijvoorbeeld overgewicht of hoofdpijn. Echter wanneer je niet de M.I.K. (Meest Ideale […]

Maak het niet te moeilijk

Doe jij ook zo moeilijk? Less is more zo blijkt weer uit deze video INFORMATION OVERLOAD Als ZZP-er worden we bedolven onder de informatie die nodig om je bedrijf op te bouwen; emaillijst opbouwen social media posten webinars geven online cursussen geven salespage maken squeeze page / optin page maken etc etc etc om gek van […]

Productiviteits Tip (vanuit de auto)

Pas deze Productiviteits Tip toe! Door het clusteren van je taken en daar volledige focus op te houden, zonder afleiding krijg je veeeeeeeel meer gedaan. In deze video leg ik uit hoe simpel het is maar toch is niet gemakkelijk vanwege de vele afleidingen in ons moderne leven. Cluster je taken Door je taken te clusteren heb […]

VIP dagen, wat zijn het en waarom zou je dit doen als ondernemer?

VIP dagen, wat zijn het en waarom zou je dit doen als ondernemer? Gisteren had ik een VIP DAG met ondernemer Ad. Er zijn een paar vragen over gekomen en daarom deze video. Ik leg uit wat een VIP dag is en waarom je als ondernemer zo’n dag zou kunnen gebruiken om jouw bedrijf sneller […]

De beste investering voor je bedrijf?

Is dit de beste investering voor je bedrijf? Businessoaching is de allerbeste investering voor je bedrijf en wel om een aantal redenen; op de eerste plaats investeer je in jezelf en je bedrijf. Door het niet (meer) alleen te doen zal jouw bedrijf veel sneller groeien. Je kunt leren van de ervaringen en kennis van […]

>